Neni Nr.7 pika  c) i Ligjit Nr .119/2014  “Për të drejtën e Informimit” dhe Neni 15/3 i Ligji Nr. 139/2015 “Për vetëqeverisjen Vendore”

Publikimi: Në menunë ku lexon “Programi i Trasparencës” në faqen zyrtare në internet të Bashkisë  Dimal  http://bashkiadimal.gov.al/

Afati kohore:  Menjëherë

Organi që miraton: Kryetari i Bashkisë Dimal

Përgjegjës për Publikimin: Koordinatori për të drejtën e informimit

Koordinatori për të drejtën e informimit ushtron kompetencat e mëposhtme:

  1. a) i mundëson çdo kërkuesi të drejtën për t’u njohur me informacionin publik, sipas ligjit, duke u konsultuar me dokumentat origjinale ose duke marrë një kopje të tij,

  2. b) krijon, mban, publikon dhe përditëson regjistrimin e kërkesave dhe përgjigjeve brenda afatit të parashikuar në ligjit,

  3. c) bashkërendon punën për plotësimin e kërkesave dhe përgjigjeve brenda afatit të parashikuar në ligj,

ç) regjistron kërkesat për informacion dhe cakton një numër rendor për secilën prej tyre,

  1. d) dërgon kërkesën për informim të autoritet tjetër publik, brenda afateve të parashikuara në ligj, kur rezulton se autoriteti publik ku është depozituar kërkesa nuk e zotëron informacionon e kërkuar,

  2. dh) verifikon rastet për dhënie falas të informacionit qytetarëve, sipas parashikimit të ligjit,

  3. e) kryen njoftimet paraprake, si dhe komunikon me kërkuesin, sipas nevojës për trajnimin e kërkesës për informacion publik.

*Orari punës.               08.00-16.00

*Adrese postare /elektronike për depozitimin e kërkesave  rhoxha03@gmail.com